fredag den 24. august 2007

Hurtigt produkt...


...er godt i en travl hverdag. Og den nye maskine skulle bestemt skydes i gang med et hurtigt resultat, hvor jeg samtidig kunne bruge lidt forskellige funktioner. Blomsterne er voksdug og det hvide stof er - med gummibagsiden - beregnet til hagesmæk. Det kan IKKE anbefales at applikere i disse to ting sammen....
Er dog tilfreds med resultatet af hurtigt arbejde. Glæder mig til at tage nogle store hagesmække i brug - så er der håb om at Eas tøj ikke er plettet allerede fra morgenstunden...
Stoffet til hagesmæk er fra Up to date og voksdugen er fra Inspiration.

3 kommentarer:

Johanne sagde ...

Hejsa Grith!
Hvor er de flotte! Er det "tisseunderlag" de er syet af? Rigtig god idé med at applikere, ville det være bedre hvis en af delene er i et andet materiale? Må igang med at eksperimentere!
Ville forresten lige fortælle dig at jeg har købt rigtig meget voksdug til hagesmække i Idemøbler (hvis du alligevel skal i Stof og Stil!?)
Knus Johanne

Grith sagde ...

Hej Johanne.
Tak for din hilsen. God idé at finde voksdug i idé møbler. Synes det kan være svært at finde noget fedt her i Randers.

Nu vil jeg sætte mig lidt ved maskinen - er svært at få tid i dagligdagen. Når man er lærer, kan man altid lige forberede sig lidt bedre - og pludselig er aftenen gået uden syning ;o)

Kærlig hilsen Grith

Johanne sagde ...

Hej igen - det kan jeg levende sætte mig ind i, det er jo lidt af det samme som studerende. Man kan altid læse noget igen eller ud over pensum, Zzzz!
:-) Knus